Nog 9 nachtjes - Reisverslag uit Den Velde, Nederland van Anna - WaarBenJij.nu Nog 9 nachtjes - Reisverslag uit Den Velde, Nederland van Anna - WaarBenJij.nu

Nog 9 nachtjes

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Anna

15 Juni 2015 | Nederland, Den Velde

Nog 9 nachtjes en dan is het zover, dan vertrek ik naar Australië! Iedereen vraagt me of ik al zenuwachtig ben, maar daar heb ik nog helemaal geen last van. Ik merk wel dat het nu dicht bij komt, dat ik alle laatste dingetjes nog moet regelen. Aankomende week krijg ik mijn diploma en neem ik afscheid van stage en dan is het nog een weekje leuke dingen doen met familie en vrienden en dan vertrek ik. :)

In Australië ga ik eerst een half jaar als au pair werken. Ik ga bij een gezin werken met een Nederlandse moeder, Australische vader en 3 kinderen. De kinderen spreken bijna geen Nederlands dus de moeder wil de aankomende 6 maanden met mij proberen om de kinderen wat meer Nederlands te leren. Of dit gaat lukken zullen jullie vast nog wel horen. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 4000

Voorgaande reizen:

13 Juni 2015 - 12 Mei 2016

Au pair in Australië

Landen bezocht: